Tag: murrini

Better Late Than Never …

I ran out of time last week to post.  So, here I am in the wee hours of Tuesday morning, planning out my week ahead and reflecting on last week. We did a beautiful coe96 vit pull on Friday.  Here are photos… Read More

Viruses, Birthdays & Studio Updates

Our youngest daughter was sick last week … and then DH & I both came down with a virus that wiped us out for a couple of days.  [Yep Baby Girl in Ghana, and we get sick too!]  So, I made her… Read More

Another One?!?

Yep … I did it again.  I bought another plotter.  This one is the (Brother) Scan N Cut DX.  It’s sole job (for me) is to cut out stamped/colored images.  Now I don’t have to fussy cut, or buy dies, or fight… Read More

Squeezing out the last of summer …

We are totally taking advantage of our Indian Summer – and the heater in our pool.  Pool dayz … Gotta love ‘em!  In between, we had a vitrigraph (murrini cane) pull.  Requested yellow and black … make for a Green Lantern-esque cane. … Read More

Turning 29 and other news …

Celebrated another anniversary of ‘Turning 29’ … DH and I had a quiet week.  I didn’t cook a single thing, and he made cake!   Hmm, I might finally have this birthday thing figured out … We watched over our pups, who are… Read More

It’s time …

For our next coe96 glass murrini cane offerings …. We did a gorgeous ‘scallion’ pull:   And. here is our first coe96 medley package, available in our Etsy shop: It’s getting to be that time of year.  The studio is becoming ‘Ornament… Read More

Street Legal

Got through the online nursing competency bit AND the day-walking blitz competency … So, yeah!  I’m street-legal with my employer for another year.  Yay!!! Back in the studio … I’m taking inventory in slow preparation for Arts & Greens 2017, deciding which… Read More

Gah! ~

It’s that time of year again!  Yep, annual on-line nursing competency H.E.L.L. … To add to the fun, our educational expert decided to choose a print font visible only to the insect eye!  And I’M the ONE getting tested for age-specific appropriate… Read More

Prepping for Harvest Fest

So, we will be off to Brighton Farmer’s Market Harvest Fest in T-7 hours … We put in some work, but we’re as ready as we’re gonna be!  All but Chloe, that is … who managed to catch a few fading Summer-rays… Read More

Can’t Stop It …

I know … I KNOW!!!  I’m supposed to be cooking for TWO!  I KNOW THIS ~ but, it can’t be stopped!  I started with what I hoped would be a yummy, roasted cauliflower recipe (Pinterest strikes again!) … No offense, but it was… Read More